woensdag 18 augustus 2010

Oooh wat slecht...

Oooh wat slecht,,
Maak ik een serie blogs die 'daily' heet omdat ik er elke dag een wou schrijven, heb ik er nu sinds vrijdag al geen meer geschreven: slecht dus.

Maar het heeft wel een goede reden: ik heb namelijk altijd iets leuks te doen gehad, dus ik had geen tijd om te bloggen.
Ik ben/was namelijk met else bij m'n oma aan het logeren, en heb daar veel leuke dingen gedaan:
-naar harderwijk geweest (ingeli opgezocht)
-midgetgolfen (gnagna, ik heb gewonnen)
-gekookt (ook een wonder)
-gewinkeld
-bij m'n tante&oom geweest


en dan nu om 9:55 uur vertrekt onze trein naar zandvoort, waar we een boel leuke vriendjes op gaan zoeken :)

en nu moeten we haasten, want onze trein vertrekt over 48 minuten ;P
dus tot de volgende keeeer! kuskus (ook van else)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten