donderdag 12 augustus 2010

beetje laat mag wel toch?

bonjour mon amours!

2 minuten geleden lag ik in bed, had net 'sex and the city' de film aangezet, en wou rustig gaan kijken, totdat me te binnen schoot dat ik nog niet had geblogd, wat natuurlijk niet kan!

vanochtend had ik scheit aan vandaag (vraag me niet waarom), maar dat is helemaal verandert, door mijn lieve vriendin chantal :).
omdat ik zo'n scheit had aan vandaag ben ik maar naar chantal gegaan, om er toch nog een gezellige dag van te maken, en dat is gelukt :)

we zijn samen eerst een paar kindercrĂȘches en bejaardentehuizen langsgeweest opzoek naar een goed maatschappelijke-stage-adres, en daarna zijn we met chan's familie naar enschede geweest.

dat had ik echt nodig! heerlijk, een avondje eten en shoppen in enschede met als afsluiter 'sex and the city'.
vandaar dat ik nu ook weer helemaal vrolijk ben.

nog een x sorry, sorry, sorry voor deze korte blog maar nu is het toch echt tijd om 'sex and the city' te gaan kijken, want ik moet morgen vroeg op!

au revoir mon amours!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten