woensdag 11 augustus 2010

crossing grandma

crossing grandma? ik hoor jullie denken, een crossende oma? yeah right, dat bloggen stijgt m naar de kop.

maar nee. ik was de folders aan het af maken (jaja, ik had ze gisteren door al m'n moeheid nog niet af) en kwam een oude vrouw tegen.
ik stond op haar oprit, zij aan het eind. en aangezien die oprit nogal lang was, en ze naar me toe kwam om de folders op te halen, begon ik te rennen.
dat had ik niet moeten doen, want zij begon ook te rennen (ga dit voor je zien: een vrouw van in de 70, die er uit ziet alsof ze al 20 jaar niet meer heeft gerend, stormt op je af).
dat was echt shockerend, vandaar die titel.

maar ik heb meer gedaan vandaag, om te beginnen uitslapen.
ook dat was niet gepland, want ik had een 'afspraak' bij de plusretail.
de mevrouw die mij heeft aangenomen wou wat dingen met me doornemen, maar de tijd maakte niet uit, dus ik was op tijd (aangezien de winkel tot half 5 open was, en ik was om 1 uur klaar met 'opmaken' of hoe je dat noemt bij jongens).
het gesprek ging goed, en ik mag zaterdag beginnen (dat wist ik eerlijk gezegd gisteren ook al, maar ik ben trots, en zeg het dus zo vaak als ik kan ;P)
maar dan kan ik niet... ik ga dan met peter, ellen, gwendolyn en chantal naar amsterdam.
daar ben ik echt aan toe, een dagje in 'de stad' van nederland shoppen, terassen, en lol hebben

dus ik begin volgende week zaterdag (om 7 uur 's ochtends!!!). dat is wel een kuttijd, maar het voordeel eraan is dat ik om 12 uur/half 1 klaar ben, en nog tijd voor vanalles heb (misschien wel een extra job?).

oooh wat slecht dit,,
ik dwaal steeds af... ik was bezig met te vertellen wat ik vandaag nog meer heb gedaan, naast uitslapen en naar de plus retail gaan.

nou,, ik ben bij elke (mijn lieve, maar helaas op het moment zieke vriendin), bij else geweest (hetzelfde geval als elke op het moment :P). lijkt me trouwens wel lastig, ziek in de vakantie.

maar het was echt supergezellig. bij elke heb ik heerlijk een paar boeken gekaft, en gekletst over jongens...
en bij else hebben we gezellig tvgekeken, gegeten, en gekletstt.

een gezellige dag dus :),, en toen ik terug kwam stond de 2e helft folders (waar ik al over verteld heb: crossing grandma;; voor de dronken of niet-zulke-slimme-mensen onder ons:::: SCROLL NAAR BOVEN) nog op me te wachten.

daarna heb ik nog gebeld met verah (mijn lieve vakantievriendinnetje uit lochem) en met else (we hadden elkaar ook zo lang niet meer gezien)

en toen was het nu,
het moment dat gooische vrouwen op tv is, en me dwingt te stoppen met tikken.

dikke x

1 opmerking: