dinsdag 10 augustus 2010

Moe zijn, kamer opruimen, elke, folders, slapen...

Daar issie dan: blog nummero 1.

Al een tijdje wou ik bloggen, maar nooit kwam het er van.
Totdat gisteren er een reddende engel aankwam (nou eigenlijk was het amy, die op haar laptop een blog aan het maken was, en me wou uitleggen hoe het moest; maar voor het verhaal klinkt die engel leuker ;D)
Gisteravond hebben we namelijk met een hele groep gekampeerd in een tent, wat voor velen van ons nieuw was.

Het was heel gezellig, maar ook heel vermoeiend, want ik heb de hele nacht niet geslapen. Vandaar dat ik na de folders ook direct m'n nest in duik).
Maar naast dat ik heel moe ben, vond ik het heel leuk: zoals het lopen over straat om half 6 's ochtends & de bakker opwachten om half 8 :P.
Vanochtend was ik om 10 uur alweer thuis, en omdat ik over m'n slaap heen was, bedacht ik het om maar eens m'n kamer op te gaan ruimen.
Dat was een slecht idee, want ik zit nu nog in de troep.

Meestal gaat 'het kameropruimidee' bij mij meestal zo:
- alle spullen de kamer uit, en op de gang dumpen
- de kamer stofzuigen, en schoonmaken
- alle spullen weer m'n kamer insmijten omdat ik geen zin heb ze weer netjes op te ruimen....

Vandaar dat ik nu, om 14:24 uur nog steeds bezig ben, want ik wil m'n kamer echt netjes opruimen dit keer. Ik heb namelijk besloten dat dit de laatste x is dat ik m'n kamer grondig opruim voordat ik ga studeren (over 3 jaar). Dus ik maak het wel af, en hou m'n kamer gewoon heel netjes.

Nu ga ik zo gezellig met elke, een hele goede vriendin, kletsen, want ze heeft een keelontsteking te pakken en kan wel wat opvrolijking gebruiken :).
Daarna wacht er nog een leuke wijk folders op me, en dáárnáá mag ik eindelijks naar bed.

Morgen meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten