zaterdag 28 augustus 2010

ja, zeg dat wel!

Ik kan nu wel weer de blog beginnen met: 'ooooh wat slecht' of met: 'wat ben ik een kutkindje' maar dat doe ik niet!
Ik blog te weinig, en ga er geen sorry voor zeggen! Goed he?

Vanaf nu heet mijn blog dus geen daily meer, maar weekly of hoe je dat ook zegt in het engels.

Jullie hebben veel gemist, dus ik ga ff alles heel vlug vertellen wat er de afgelopen (1, 2, 3??) weken gebeurd is:
- ik heb nu al 2x gewerkt bij de plus retail, en het is zwaaaar! vreselijk!
- ik ben in zandvoort geweest, vriendjes opgezocht :)
- ik zit alweer op school! :O het ergste van allemaal
- en zometeen komt er bezoek om de verjaardagen van m'n broertje en mezelf (!!!!) te vieren :)

dit was het alweer, want volgensmij is er bezoek :)

xxxxxxx

en tot over een week, of langer, of korten

1 opmerking: